Už na jaře v Brně se představil první prototyp bahnícího speciálu čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X1000G3. Na Italské výstavě EICMA CFMOTO představilo finální verzi téhle mašiny a super je, že od prototypu se prakticky neliší.
Jestli vás baví hluboké brody, louže a bahno, potřebujete k tomu pořádnou techniku. Čtyřkolka musí mít vyvedené sání do motoru i variátoru před řídítky a chladič na předním nosiči. Jinak jste odsouzení k utopení. K tomu jsou potřeba ještě pořádné gumy s šípy obuté na kolech s bedlocky, protože bez nich takovou gumu brzy zujete.
No a nakonec ještě potřebujete naviják, kdyby to náhodou nevyšlo a stupačky, ze kterých vám jen tak neujede noha. Přijde vám, že toho je hodně a úpravy zaberou spoustu času? Není potřeba nic upravovat, MV má už všechno, co potřebujete v základu. K tomu ještě poctivé orámování a samozřejmě i nová barevná provedení.
Pod kapotami je nový dvouválec o výkonu 92 koní, který si s náhonem 4×4 hravě poradí a nedostatkem výkonu v bahně rozhodně trpět nebudete. Podvozek je zvýšený a nastavený tak, aby fungoval v každém terénu.